Get Healthy in June – Start up!

Då var det dags att starta igång ”Get Healthy in June”. Idag fokuserar vi på att göra en målsättningsplan och tar reda på vårt nuvarande läge. Ju bättre du gör detta steget desto lättare är det att nå i mål. Skriv ner några bra maträtter, mellanmål och fukostar som du kan äta under perioden. Planera för de första dagarna och hur du ska få ditt schema att fungera.

Nuvarande läge

Vikt: XX kg

Mått:

Höger lår: XX

Höft: XXX

Midja: XX (över naveln)

Övre midja: XX (där du är som smalast)

Byst: XX

Höger arm: XX,X

Då var det dags att starta igång ”Get Healthy in June”. Idag fokuserar vi på att göra en målsättningsplan och tar reda på vårt nuvarande läge. Ju bättre du gör detta steget desto lättare är det att nå i mål. Skriv ner några bra maträtter, mellanmål och fukostar som du kan äta under perioden. Planera för de första dagarna och hur du ska få ditt schema att fungera.

Nuvarande läge

Vikt: XX kg

Mått:

Höger lår: XX

Höft: XXX

Midja: XX (över naveln)

Övre midja: XX (där du är som smalast)

Byst: XX

Höger arm: XX,X

Ta ett foto på dig själv frammifrån och från sidan. Jag lovar att det är värt det.

Min frukostbricka

sites/default/files/IMG_7854.jpg

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras